Garantia Produselor
Garantia reprezinta obligatia legala si contractuala pe care Vanzatorul o are catre Utilizator, utilizatorul fiind reprezentat de orice persoana fizica sau juridica ce realizeaza o tranzactie in scopul primirii de bunuri si prestarii de servicii din partea firmei.

Utilizatorul ia la cunostinta si este de acord cu efectele si obligatiile pe care garantia le reprezinta in momentul achizitionarii produsului.

Garantia oferita de Vanzator incepe sa isi produca efectul: in momentul emiterii facturii aferente tranzactiei efectuate, in cazul produselor expediate prin curier sau posta. Garantia inceteaza la finele perioadei in care aceasta isi produce efectul, posibilitatea extinderii acesteia facand obiectul unei intelegeri separate si distincte intre firma si beneficiar.

Durata garantie:
– toate produsele electrice/electronice (cabluri, incarcatoare priza/wireless, casti wireless/fir, modulator fm, baterii externe) au garantie 12 luni de la data achizitiei.

Nu fac obiectul garantiei, defectiunile aparute in urma montarii, utilizarii sau manipularii neadecvate a produselor de catre cumparator. (Exemple: aplicare incorecta a foliilor de protectie, distrugeri intentionate, etc.).


Deasemeni vor fi refuzate produsele care au inscrisuri sau etichete pe produs sau pe ambalaj

Nu fac obiectul garantiei, produsele ce prezinta urme de uzura in conditii normale.

Garantia oferita clientului inceteaza:

Atunci cand se constata de catre personal autorizat incercarea de modificare a proprietatilor materialelor si componentelor din care este fabricat obiectul, dar si la schimbarea destinatiei specificate a obiectului.

Atunci cand garantia oferita de catre firma isi incheie termenul de valabilitate.

Atunci cand beneficiarul, in urma nerespectarii instructiunilor de utilizare si aplicare a produselor le provoaca daune ce pot sa provoace inutilizarea acestora in conditiile specificate.

Nu fac obiectul garantiei alte produse decat cele achizitionate de reclamant, produse ce nu apar in certificatul de garantie sau in factura de achizitie.

Utilizatorul care a constatat primirea unui produs necorespunzator cu obiectul caruia ii este destinat, poate face uz de garantia oferita de Vanzator in temeiul legii nr. 449/2003. Aceasta constatare se va efectua in prezenta unui reprezentant al firmei, iar daca acest lucru nu este posibil, prin punerea la dispozitia firmei de materiale ce fac dovada neconformitatii (poze, inregistrari video)

Solutionarea situatiilor ce constituie obiectul garantiei se va realiza prin returnarea contravalorii produsului achizitionat sau prin inlocuirea acestuia cu un alt produs ce nu prezinta problema constatata si care va corespunde d.p.d.v tehnic.

Perioada maxima de timp in care problemele legate de garantie sunt solutionate este de 15 zile calendaristice.

Pentru solutionarea garantiei este necesar sa respectati unul din urmatorii pasi:

a) sa ne contactati in scris la adresa de e-mail mabruc.office@gmail.com , mentionand numele dvs., numarul facturii de achizitie si un numar de telefon.

b) sa ne contactati telefonic la numarul 0771292157.

Este obligatoriu ca produsul ce face obiectul rezolvarii garantiei sa fie insotit de certificatul de garantie in original (pentru produsele care vin insotite de acesta) dar si de o copie sau originalul facturii de achizitie, pentru a se face dovada efectuarii tranzactiei si a identificarii produsului.